نوشته شده توسط : ادمین

هتل آرتز استانبول

معرفی : هتل آرتز یکی از هتل های 5 ستاره شهر استانبول است که در منطقه شیشلی این شهر قرار گرفته است. ساختمان هتل آرتز ، یک ساختمان زیبا است که فضای داخلی آن با هنر مدرن ساخته شده است. در جای جای این هتل می توانید نقاشی و مجسمه های زیبای هنری را تماشا کنید. در این هتل تعداد 100 اتاق لوکس برای شما مسافران تور استانبول وجود دارند.

تور لحظه آخری استانبول 

تور استانبول ترکیه ارزان 

تور استانبول پاییز 97 

تور استانبول مهر 97 

هتل آرتز استانبول

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد، کرنر، دلوکس، خانوادگی، پانارومیک و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، میز کار، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : باغ، تراس، استخر، ماساژ، اتاق بخار، حمام ترکی، سونا،‌ باشگاه بدنسازی، خدمات و امکانات برای معلولین، کتابخانه، اجاره دوچرخه، خدمات تور، صندوف امانات، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی

هتل آرتز استانبول

رستوران هتل : از ساعت 7 تا 10:30 صبح در سالن صبحانه خوری هتل، بوفه ای غنی از همه گروه های غذایی در اختیار شما مهمانان گرامی قرار می گیرد. در روزهای تعطیل این ساعت تا 11 صبح تمدید می شود. رستوران اصلی هتل با نام لایو انواع غذاهای ترکی، بین المللی،‌ خاورمیانه ای و مدیترانه ای را در محیطی زیبا سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه شیشلی و در خیابان Halaskargazi قرار گرفته است. ایستگاه مترو عثمان بی در 350 متری این هتل است و ایستگاه اتوبوس روبروی آن قرار دارد. با ده دقیقه پیاده روی به محله نشان تاشی و میدان تکسیم می رسید و فاصله هتل از فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر است.

هتل آرتز استانبول

پیشنهاد ما : یک هتل بسیار خوب با کارکنان مودب! هتل در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است و از اتاق های آن منظره ای باورنکردنی از شهر استانبول خواهید دید. 



:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های لوکس استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل گرین پارک مرتر استانبول

معرفی : هتل 5 ستاره گرین پارک مرتر یک هتل بسیار زیبا در قلب شهر استانبول است. در محوطه بیرونی این هتل یک پارک بسیار زیبا ساخته شده است که یک کافه رویایی در آن قرار گرفته است. خدمات این هتل به صورت BB ارائه می شود و 165 اتاق بسیار زیبا در ساختمان آن وجود دارند که همگی با رنگ های گرم دکور شده اند.

تور استانبول ترکیه ارزان 

نرخ ویژه تور استانبول 

تور استانبول تابستان 97 

تور استانبول شهریور 97

هتل گرین پارک مرتر استانبول

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع اتاق استاندارد و سوئیت هستند که برای شما مسافران تور استانبول دارای امکانات تلویزیون صفحه تخت، پنجره، مینی بار، حمام با سشوار، حوله و لوازم بهداشتی،‌ سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند.

امکانات هتل : باغ، استخر، استخر روباز، استخر کودکان، سونا، جکوزی، اتاق بخار، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ، اجاره دوچرخه، تنیس روی میز، خدمات نگهداری از کودکان، تهیه بلیط،‌ خدمات تور، شاتل فرودگاهی، اجاره ماشین، سوئیت ویژه ماه عسل، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، سالن زیبایی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل گرین پارک مرتر استانبول

رستوران هتل : رستوران این هتل روملی نام دارد که صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و برای ناهار و شام منویی از غذاهای محلی و بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین سه کافی شاپ در این هتل وجود دارند که یکی از آن ها در کنار استخر روباز هتل قرار گرفته است. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان مرتر و در محله مد و فشن استانبول قرار گرفته است. نزدیک ترین ایستگاه تراموا در 150 متری هتل و نزدیک ترین ایستگاه مترو در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار دارد. محله تاریخی سلطان احمد در 8 کیلومتری هتل و فرودگاه آتاتورک در 10 کیلومتری آن قرار دارد.

هتل گرین پارک مرتر استانبول

پیشنهاد ما : با اقامت در این هتل زیبا ، دارای امکانات تفریحی و با موقعیت عالی ، سفر خوشی در انتظار شما خواهد بود.

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول ترکیه , بهترین هتل های استانبول ترکیه , هتل های مناسب استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()