نوشته شده توسط : ادمین

هتل ایست کوش آداسی

معرفی : هتل ایست یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در کناره دریای اژه قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است و در سال 2007 میلادی بازگشایی شده است. این هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. ساختمان این هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 75 واحد اقامتی می باشد.

تور لحظه آخری کوش آداسی 

تور کوش آداسی ویژه فرهنگیان 

تور کوش آداسی تابستان 97 

تور کوش آداسی شهریور 97 

هتل ایست کوش آداسی

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سینگل، دبل و استاندارد هستند که برای شما مهمانان گرامی دارای امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ بالکن، حمام با سشوار، صندوق امانات و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات هتل : باغ، استخر روباز،‌ استخر کودکان، ماساژ ، حمام ترکی، سونا، سرگرمی های شبانه، اجاره دوچرخه، دارت، کارائوکه، سالن بیلیارد، اسنک بار،‌ کافی شاپ، خدمات تور، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، لاندری،‌ روم سرویس،‌ شاتل فرودگاه، فروشگاه سوغاتی، اجاره ماشین

هتل ایست کوش آداسی

رستوران هتل : رستوران اصلی هتل به سبک بوفه است و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در فضایی زیبا با نمای پانارومایی از ساحل سرو می کند. هم چنین یک رستوران آلاکارته نیز در این هتل وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل : هتل در بلوار انور ریس کوش آداسی و در فاصله 600 متری از ساحل قرار گرفته است. فاصله آن تا مرکز شهر تنها دو کیلومتر است و تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 75 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ایست کوش آداسی

پیشنهاد ما : این هتل یکی از معدود هتل های کوش آداسی است که با قیمت بسیار مناسب خدمات ALL به شما ارائه می دهد. هم چنین فاصله هتل تا ساحل و مرکز شهر بسیار کم است.



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداشی,هتل های لوکس کوش آداشی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران الد هاوس استانبول

معرفی رستوران : کافه رستوران old house یا همان خانه قدیمی شهر استانبول یکی از رستوران های خوب این شهر است که در یکی از محله های قدیمی شهر قرار گرفته است. محوطه ساده و صمیمی این رستوران که شامل یک خانه چوبی قدیمی و ایوان آن است نوستالژی های بسیاری را در شما زنده خواهد کرد. طرفداران رستوران بیشتر مجذوب طعم غذاهای سنتی آن می شوند که در منو به وفور یافت می شود.

تور لحظه آخری استانبول 

نرخ ویژه تور استانبول 

تور استانبول تابستان 97 

تور استانبول شهریور 97 

رستوران الد هاوس استانبول

منو رستوران: انواع غذهای دریایی، ترکی،‌ سالاد، رژیمی غذای مخصوص کودکان و غذاهای مخصوص گیاه خواران در این رستوران سرو می شود اما غذاهای سنتی ترکی در این رستوران جایگاه ویژه ای دارند.

پیشنهاد ما: قیمت مناسب، طعم فوق العاده غذاها و همه پسند بودن منوی این رستوران آن را به مکانی عالی برای صرف غذا تبدیل کرده است. هم چنین محیط ساده و صمیمی آن بیشتر مناسب خانواده ها است.

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری این رستوران از ساعت یازده صبح تا یازده و نیم شب برای صبحانه ، ناهار و شام است.

رستوران الد هاوس استانبول

موقعیت مکانی رستوران : این هتل در منطقه فاتیح و در محله کانکورتاران قرار گرفته است. مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه نیز در نزدیکی این رستوران قرار گرفته اند که شما مسافران تور استانبول می توانید پس از بازدید از آن ها برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های مناسب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()